گنجیاب

گنجیاب

گنجیاب

گنجیاب

گنجیاب
کلمات کلیدی

خرید اینترنتی هاب یو اس بی 7 پورت همراه با کلید قطع و وصل

خرید جغد دست ساز (بزرگ)

خرید پستی تیشرت مردانه DIESEL مدل GOLD

حراج تیشرت مردانه DIESEL

فروش ویژه ست تیشرت وشلوارادیداس مدل Ranli

خرید تیشرت و شلوارادیداس

شلواراسلش مردانه Honner جدید

شلواراسلش مردانه Honner

قیمت ساعت دیواری طرح لیدیا

فروش پستی ساعت دیواری طرح لیدیا

خرید اینترنتی

تیشرت ارتشی stripe دیجیکالا

تیشرت ارتشی stripe

کفش مردانه NIKE مدل NIKOL

فروش کفش مردانه NIKE مدل NIKOL

پکیج طرفداران پرسپولیس مناسب

قیمت پکیج طرفداران پرسپولیس

خرید پکیج طرفداران پرسپولیس

سایت شلوار اسلش طرح ارتشی مردانه

خرید شلوار اسلش طرح ارتشی مردانه

حراج شلوار اسلش مردانه طرح ارتشی

کفش دخترانه نایک مدل هوراچی

کفش دخترانه نایک

حراج کفش دخترانه نایک مدل هوراچی

شلوار اسلش مردانه طرح London

شلوار اسلش مردانه London جدید

شلوار اسلش مردانه London ارزان

دستبند چرم طرح ضربان قلب

دستبند چرم ضربان قلب دیجی کالا

حراج دستبند چرم طرح ضربان قلب

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

پوست کن چند کاره Joseph Joseph

پوست کن چند کاره Joseph Joseph دارای سه تیغه مختلف است که هر کدام بصورت مجزا کاربرد دارد یکی از تیغه ها مخصوص خلال کردن و دیگری پوست کندن و دانه دار کردن انواع سبزیجات می باشد . این پوست کن چند کاره به کار شما در آشپزخانه سرعت می دهد و همچنین مواد غذایی را یکسان برش می دهد که به زیبایی غذای شما کمک می کند .
نوع: پوست کن - برند: ژوزف ژوزف - جنس بدنه: استیل - وزن: 108 گرم - سایر توضیحات: - این پوست کن دارای سه تیغه مختلف برای پوست کندن، دندانه دار کردن و خلال کردن است. علاوه بر این ها بخشی نیز برای درآوردن غده های سیب زمینی دارد.
خرید پیامکی: ارسال کد 1146562 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  12000 تومان

خرید پستی 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۷:۰۱
مهدی جانم
پارچ خمیرساز پنکیک

Image result for ‫پارچ خمیرساز پنکیک‬‎


کیفیت ساخت بالا
مناسب براى استفاده تمیز و آسان
دوام بالا
علائم مدرج اندازه گیرى دقیق براى ارائه مواد به مقدار مورد نباز
هدیه اى ارزشمند براى کسى که پنکیک را دوست دارد
دسته ارگونومیک با قابلیت باز و بسته کردن دریچه زیرین براى ریختن مایع
دهانه و ظرف بزرگ براى ترکیب کردن راحت مواد
مناسب براى تهیه خمیر کیک پنکیک ویفر کلوچه ماکارونى نان شیرینى و ...
ظرفیت ٨٠٠ میلى لیتر
ارتفاع ١٨.٥ و قطر ١٠ سانتى متر

خرید پیامکی: ارسال کد 1146563 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  35000 تومان

خرید پستی
 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۶:۵۸
مهدی جانم

رولت ساز طبقه اى

خرید اینترنتی رولت ساز طبقه اى پیشنهاد ما به هر کدبانوی ایرانی است . شما با رولت ساز طبقه اى می توانید چندین لایه غذا را روی هم بچینید و بدون اینکه ظاهر مواد غذایی از بین برود آن را از قالب خارج سازید و بعد به کمک کارد برش رولت را به قسمت های مساوی تقسیم کنید و آن رتا از قالب خارج سازید .

خرید پیامکی: ارسال کد 1146564 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  28000 تومان

خرید پستی 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۶:۵۶
مهدی جانم

پفیلا و تخم مرغ پز برقی

این دستگاه برقی بوده و شما میتوانید براحتی شکوفه های گندم را در زمانی اندک درست کنید و از برای مهمانی ها خود دغدغه ی تنقلات نداشته باشید از کاربرد دیگر این دستگاه پخت تخم مرغ به دو صورت تابه ای و اپبز میباشد که دارای صفحه تفلون نچسب بوده و انرژی الکتریکی کمتری مصرف میکند.

دستگاه شکوفه ساز

خرید پیامکی: ارسال کد 1146567 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  95000 تومان

خرید پستی 

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۶:۵۳
مهدی جانم

ظرف پودر لباسشویی یکی چیز هایی که بسیار بدر  میخورد با توجه به اینکه پودرها اکثرا در کارتن های مقوایی هستند با آب خوردن به انها مشکلاتی بوجود خواهد آمد از این ما اقدام به تعریف محصول ظرف پودر لباسشویی کردیم.
خرید ظرف پودر لباسشویی
 
خرید پیامکی: ارسال کد 1146568 به شماره پیامک  50005000900

قیمت این محصول:  25000 تومان

خرید پستی

ادامه مطلب ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۰۶:۵۰
مهدی جانم

فروش ویژه ردیاب ضد سرقت بلوتوثی آی تگ



دستگاه ردیاب ضد سرقت بلوتوثی آی تگ، جلوگیری از سرقت و گم شدن کیف پول، موبایل و وسایل شخصی. ثبت آخرین موقعیت دستگاه بر روی نقشه گوگل با استفاده از اینترنت موبایل. ردیابی وسایل و یا کیف گمشده شما. نمایش آخرین محل پارک اتومبیل بر روی نقشه گوگل. قابل استفاده بر روی تمام گوشی های اندروید و اپل ...
حتی به وسیله این دستگاه می توانید از گم شدن کودکان و یا افراد سالمند هم جلوگیری کنید و همچنین از آخرین محل پارک اتومبیل خود مطلع شوید.
تنها کافی است ردیاب را درون اتومبیل، کیف پول و یا درون جیب فرزند خردسال خود بگذارید. حال بوسیله نرم افزار هوشمندی که بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده اید، در هر لحظه، آخرین موقعیت وسیله و یا کودک خود را بر روی نقشه گوگل مشاهده نمایید. نحوه کار دستگاه بدین گونه هست که از طریق بلوتوث به موبایل متصل شده و آخرین محلی که در آنجا قرار دارد را به وسیله اینترنت موبایل، در نقشه گوگل ذخیره خواهد کرد و بدین گونه می توانید از آخرین موقعیت لوازم گمشده یا سرقت شده خود مطلع شوید!

قیمت: 29000 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۹
مهدی جانم

فروش ویژه پارچ خمیر ریز کیک و شیرینی Batter Dispenser



پارچ خمیر ریز کیک و شیرینی، دارای دریچه زیرین جهت خروج مواد. دارای محفظه مدرج. دارای دسته فنری خوش دست. بدون ریختن مواد اضافه دور سطح و ظرف. استفاده ی آسان و شست و شوی راحت ...
امروز محصول پارچ خمیر ریز Batter Dispenser را به شما معرفی می نماییم که به کمک این محصول میتوانید به مقدار دلخواه ، مواد را درون قالب بریزید و از کثیف شدن دور قالب و سطح جلوگیری کرده و برای درست کردن کیک ، مافین ، پنکیک و ... استفاده کنید.
این محصول کارکرد بسیار آسانی دارد و با فشار دادن اهرم دستگیره، پایین محفظه باز شده و مواد به میزان دلخواه بیرون ریخته میشود و با رها کردن اهرم محفظه بسته میشود. ویژگی بعدی ، شفاف و مدرج بودن پارچ این محصول می باشد که میتوانید مقدار مورد نظرتان را مشاهده کنید.

قیمت: 25000 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۶
مهدی جانم

فروش ویژه مینی پنکه همراه



مینی پنکه همراه، وسیله ای کاربردی و ویژه جهت خنک شدن در فصول گرم. سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و پاوربانک ها. بسیار کم مصرف و حمل آسان. تبدیل کردن گوشی و پاوربانک به یک پنکه پر قدرت ...
وزش باد هر چند ملایم و خنک در گرمای تابستان بسیار ملایم و لذت بخش است. مینی پنکه همراه به دلیل ابعاد کوچکی که دارد لقب همراه را با خود به یدک میکشد. با اتصال این پنکه به یک پاور بانک یا تلفن همراه (اندرویدی) به راحتی می توانید آن را با خود جا به جا کنید و از باد ملایم و خنکی که تولید می کند استفاده کنید. مینی پنکه همراه دارای بدنه سیلیکونی و منعطف است و به راحتی خم می شود. این مینی پنکه در بسته بندی اورجینال و در رنگ های بسیار شیک و فانتزی عرضه شده است که می تواند همراه خنک شما در روز های گرم سال باشد.

قیمت: 15000 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۲
مهدی جانم

فروش ویژه هدست بلوتوث جیبی



هدست بلوتوث جیبی، تجربه ای نو برای لذت بردن از موسیقی. کیفیتی بی نظیر و بسیار شفاف. اتصال از طریق بلوتوث، بدون نیاز به سیم. دارای میکروفون جهت مکالمه تلفنی ...
با این هدست دیگر نیازی به اتصال هیچ گونه سیمی به موبایل یا پخش کننده موسیقی خود ندارید. این هدست جیبی با استفاده از بلوتوث به موبایل شما متصل شده و شما می توانید با خیال راحت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. از دیگر امکانات این هدست وجود دکمه های کم و زیاد کردن صدا و تعویض آهنگ بر روی هدست است که به راحتی می توانید آهگ ها را تعویض کنید و یا در مواقع لزوم آهنگ را قطع و یا مجددا پخش کنید. همچنین ویژگی دیگر این محصول دارا بودن شیار کارت حافظه (Micro SD) می باشد که شما می توانید از طریق رم میکرو اس دی نیز موزیک های دلخواهتان را گوش دهید.

قیمت: 49000 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۸
مهدی جانم

فروش ویژه ادکلن مردانه جوپ هوم (joop! Homme)



ادکلن مردانه جوپ هوم (joop! Homme)، عطری بی انتها و ماندگار. ادکلنی بی نهایت شیک و دوست داشتنی. ارائه ای بی نظیر از کمپانی معتبر Joop ...
ادکلن مردانه Joop! Homme عطری بسیار حس برانگیز و نفسانی که از گروه بویایی شرقی در سال 1989 توسط Michel Almairac طراحی شد. عطریست پرشور ، لذت بخش و کاملاً مردانه که به یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه جوپ تبدیل شده است. عطر و بوی غنی آن مناسب برای مراسم شب است تا در کانون توجهات قرار بگیرید.

قیمت: 39000 تومان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۲
مهدی جانم